is there anybody out there hearing my song?

publicerat 2010-02-22 klockan 16:38:23

phu! Här sitter jag, varm som en bulle från ugnen och snuvig som en ..öhh.. snuvig lisa. Precis varit ute i backen och fan vad grym jag är :D svosh säger det bara och sen är jag nere :) Jag förbereder mig för att äta eftermiddagsfikat innan jag ska hem till staffan och packa, för idag ska jag flytta in hos sara och stefan :D Det är ganska skönt att få ett eget rum där inte staffan gnäller på att jag dricker vatten för högljutt ....
Faktum är att jag inte har så mycket att säga faktiskt! :P jag har suttit inlåst i källaren hela dagen och tvingats sy "Plupp" som ska fyllas med isolering och sättas på en slalompinne (Y) bilder på denna får ni se då de blir färdiga! det lovar jag nästan.. (;
Plupp!
¨
dax för eftermiddagsfikat :D
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0