so you know that you're never on your own

publicerat 2010-02-14 klockan 18:00:38

HERREGUD är ordet.
loggar in på facebook och en liten röd skylt med siffran 9 syns uppe till vänster
"ooh, någon vill mig något" tänker jag och tryckte glatt på den röda skylten.
skulle jag nog inte gjort.
Amina Bektasevic har taggat ett foto av dig.
och det var inte bara vilka foton som hälst, utan från klassresan till Ven vi gjorde i sexan.
Så jag varnar er nu, för jag tänker nämligen lägga upp bilderna här, och de är INTE nådiga ! :$


det kändes lixom bra att ha mittbena vid den tiden..
kan inte säga annat än att jag är glad över att denna tid är över..

mittbena + solskärm + "coola minen" + wannabewestsideellernågot = episkt misslyckande.



vadå? det är väl inget fel med att ha vit väst, orange-svart jacka och röd solskärm?? höhö..
glad att jag har bättre smak nu (eller har jag det??) ..
puss<3

Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Hahahaha, minnen! Som man såg ut på den tiden alltså, vad hade man för klädstil liksom?

2010-02-16 @ 21:00:52
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0