TACK.

publicerat 2010-02-23 klockan 21:56:20


jag vet inte hur man säger det, bara rakt ut såhär, men detta har fan varit den bästa födelsedagen på väldigt länge! Ingen pressad släktmiddag där man måste beté sig artig framför farmor, utan en urmysig middag med de jag älskar som allra mest<3 Bilder kommer fram då jag kommit hem, som alltid ;) Btw hittade jag min laddare till kameran här, så nu jävlar kommer det komma nya filmer på mig sjungandes! Tänka er att folk faktiskt frågat efter dem? Jag är både förvånad och smickrad :) Kvällen avslutas med House och massa mys<3
hoppas innerligt att även ni har haft en toppendag!
imorn blir det ännu mer skidåkning och ännumera mys, kanske även att äta upp den halva chokladtårtan som blev kvar :D Nu är jag verkligen jättetrött, House är snart slut och jag ska sova :D
puss på er, MAAAASSA kärlek till er!
puss<3


Kommentarer
Postat av: Malin Christofferson

Grattis kära Lisa, hoppas vi träffas snart igen ;)

2010-02-23 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0