tonight i'm gonna have myself a real good time

publicerat 2010-02-24 klockan 19:25:45

bruised.
det finns inte en centimeter på min kropp som inte är blå just nu!
Började dagen då jag vaknade upp från en mardröm där jag höll på att bli nerklubbad av en gubbe som skulle så ihjäl mig med en betongplatta, bara för att jag försökte rädda en liten pojke som han höll fången i hans källare. helskumt kallar jag det!
Väl på jobbet sydde jag färdigt lilla Plupp och sydde fast små kappruetlappar på några västar. Det var förmiddagen, och hela eftermiddagen spenderades i skidbacken! De första tre gångerna i vargbacken trillade jag var ända jävla gång! Till slut fick jag damp och tog det lugnt. Då klarade jag det och gick vidare till lodjurssvängen som jag klarade bättre och bättre :) jag är nästan lite stolt över mig själv. Det gjorde ingen vidare ont att trilla.. Men nu i efterhand känner jag typ tjugo blåmärken på varje ben :( fail. men den som inte trillar utmanar inte sina gränser :)
nu är jag hemma, trött och öm ^^ ska se på crocodile dundee klockan åtta, men nu:
chokladtårta och the simpsons :D
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0