"Tyvärr va. Det var nästan bra men inte helt! Första var kanon!" -anonym

publicerat 2010-02-10 klockan 17:06:28


kalla mig lättroad, men detta fan jävligt kul :)
(läxförhör, eleverna rättar varandras prov..)


Jag hade ju prov i morse.. missade en hel del på sista frågan om njursvikt och uremi :(
Vg som vanligt då antar jag. för fy fan vad grym jag var på övriga frågorna! :O
...inbillar jag mig i alla fall. och fan ta den som drar ner mig till jorden! ..hihi..
Fattade inte ett piss av fysiken, så det blir ju att träna satan på det.
Inte häller matten går särskilt bra :( Derivata in my ass.
I eftermiddags följde jag med rebbe till pax för första gången :)
nu: mat, sen renovering (Y) häääärligt att slippa plugga ^^
puuuuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0