this bomb's made for lovin and you can shoot it far

publicerat 2010-02-04 klockan 18:37:29

kort men lång dag ..  9.20 - 12.25 ,
fast sen så cyklade jag i snöblask ut till mediamarkt som inte hade den jävla tonern till skrivaren som jag skulle ha, så jag fick köra vidare till elgiganten och jag gissade bara på den toner som verkade rätt och betalade de 900 spänn de kostade. Medan jag ändå var ute på samarkand gick jag in i andra affärer där..

detta är vad som följde med mig hem!
En bh, en bustier och ett linne :)
..och tonern, men den orkar jag inte ta foto på..

prövade en annan bustier inne på Kappahl som jag tyckte såg så fin ut på kenza (klicka för att se bilden), att jag bara var tvungen.. aningen sorgligare var att jag hade för stora bröst, och jag skojjar inte! 80C var deras största, och bygeln var ungefär vid nipples. INTE OKEJ. och jag anser inte att jag har så stora bröst... tydligen var det bara små flickor som kenza som ska få vara fina  :'((((((




Dagens solklara låt:

sex bomb av Tom Jones ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0