vi var så unga och kunde inte säga stopp

publicerat 2010-02-05 klockan 07:30:47

god morgon kära sömntutor.
jag är sjukt trött och ska snart ta och lägga mig igen! först ska jag bara få iväg mamma och pappa innan de börjar hacka på mig :) jag vet att man först och främst inte ska skolka, och att definitivt inte skriva om det på sin blogg. men idag gör jag ett undantag.. jag är superduperjättetrött faktiskt :(

jag hatar paolo robertos reklam på spotify!
"och nu ska fettet BRINNAAA" usch!

jag älskar sony erikssons mobil Aino<3 vill haaa


Och jag har en väldigt mixxad musiksmak?
håkan hellström, jason derulo, tom jones.
de passar inte direkt ihop, men är så jävla underbara allihop<3!


förlåt för denna låten. sjukt bra, sjukt dålig, och man får den i huvudet som bara den! :)

btw, ni vet förmodligen att jag älskar andra avenyn? Ni andra som följer den serien vet också att liv nu blivit våldtagen och att hamza är arresterad för det, men det kan ju inte vara han för han fick ingen stämpel vilket liv borde ha kommit ihåg. dumbäss. Kim var för hög för att kunna göra något sånt. Det var säkert Markus. Han var ju kåt som fan på Natalie inne på festen och blev ju jättearg på Liv. Det måste vara han!

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0