you raise me up to more than i can be

publicerat 2010-02-02 klockan 07:38:11

herregud. mitt internet är förmodligen segare här än i skolan för tillfället :O så jäkla drygt.
jag vill verkligen skippa skolan idag, men om jag gör det så vet jag två personer som kommer att bli megarga på mig, så jag skipper den idén och börjar koka kaffe istället.
har gjort en liten fin lista på vad jag ska ha med mig, annars finns det inte en chans att jag kommer att komma ihåg alla saker jag ska med mig..
alla sju sakerna .. :)


listan.

"vakna med lisa" : Jet - Are you gonna be my girl?

lyssna på den.


måste verkligen koka kaffe nu, så att det är färdigt snart :)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0