zlatan, hörde du när bollen dissade din mor?

publicerat 2010-02-02 klockan 17:37:47


satan vad trött jag är just nu.
friluftsdag och man har stått och frysit hela dagen.
fast det var ändå en kort dag. två-tre timmar.. ganska mysigt hade vi det också :)
ska lägga ut några bilder här under strax.
efter jag gjort varm choklad och gått ut med hunden :)

kungen lyckades inte så bra med att skjutsa ved på pulkan..

"nu ska du göra bra bollar av tidningspappret"

öh såhär?

oj kolla det brinner

kaffe + cigg is tha life <3

vad är det som luktar bränt gummi?

jag följer måns ut på isen och hoppas att den inte spricker.

han borrar, jag ser på.. och fotar hans rumpetuss :)

"såhär gör man"

MAAAAAAAAT

ge mig korv

fan, det börjar bli dålig glöd. vi lägger på mer ved.
för lata för att lägga ut det fint dock..

ahmen det gick ju bra?

äh, det är ju bara att få ner lite syre i det. jag fixar det med denna bilsitsen..

inte tillräckligt effektivt, jag kör på med pulkan istället

*jag tycker att vi ska gå nu*

och när alla gått tog vi strategiskt fram marsmallowsen

*mmm, marsmallows*

*neej, den blev bränd :'( /cry *

*ähh, alla mina blev brända*

alla mina blev aningen perfekta

så jävla goda helt enkelt

..moget sven.

mys på hög nivå

vi serverade även grillad borr

*buhu*

* vadå buhu?* (jag sympatiserar)

*det är tungt att bära tomma termosar* (jag slutar sympatisera)

åh , en kamera! då lägger vi på ett smile, eller hur sven?

*det är synd om mig också, jag måste bära en hel borr!!*

*jag vet att jag är snygg när jag gör denna minen*

*gud vad jobbigt det var att dra denna pulka :( *

*nnnnnn*

och jag zoomar in på kungen -__- m.o.g.e.t. (samma bild som ovan)



number 38 it is.

det fulaste badrum jag sett


galen hund.

...inte min, jag känner inte den hunden.

härligt avslut på en härlig dag. <3

 

avslutar med en så jäva bra låt.

inte bara är låten underbar, hela detta framträdandet är bara .. ünderbart


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jätte fin blogg :)

allt bra?

kolla gärna in våran blogg!

2010-02-02 @ 18:40:52
URL: http://yourlifesuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0