if you wanna go somewhere, you'd better wake up and pay attention

publicerat 2010-07-24 klockan 15:48:29


Puss, en svensk film av Johan Kling (som gjorde Darling) med bl.a. Alexander Skarsgård!
Premiär den 20:e augusti 2010 :)

för alla er Skarsgårds-fans därute: Här kommer en glad nyhet.
En svensk film, där både Alexander och Gustav Skarsgård ska medverka! Jag är överlycklig!! Jag har alltid älskat Gustavs filmer, såsom Ondskan och Den osynlige, och nyligen har jag även gått och kärat ner mig i Alexander efter hans insatser i True Blood (som alla andra töser i Sverige antar jag). Jag längtar tills den 20:e Augusti då den har premiär, då ska jag stå utanför Sf-salongen och banka tills jag blir insläppt ^^ Vill du veta mer?
Gå in på Sf.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0