the night has fallen, and i've become the lonely one

publicerat 2010-07-12 klockan 00:25:58


haha det är ju tragiskt vilka hemska fotgener mamma gav mig!

herregud vad varmt det har varit idag! Över 30° så länge jag varit vaken i alla fall.. men man ska inte gnälla! Jag brukar alltid bli arg på folk som först gnäller över kylan, sen gnäller över värmen. Hällre varmt än kallt tycker jag:) Nu ska jag i alla fall ta och lägga mig. Har kommit på en jättesmart grej. FÖNSTER kallas den. Har lagt en kudde på fönsterkarmen, så att mina fötter kan få ligga ute där det blåser lite, så kanske jag inte dör av värmeslag inatt :) hoppas ni klarar värmen på ett minst lika bra sätt :D pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0