looking from the window above, it's like a story of love

publicerat 2010-07-15 klockan 23:52:09


maya fick en ny bästa vän ^^



Christoffer deckade ;O
..skoja bara! :D han passade bara på att lägga sig ner när han trodde att ingen såg, men det gjorde jag!


så vackert :')


väl inne vid land (snarare på Öster) så tyckte maysen att himlen var läskig,
jag tyckte mer att den var vacker ^^


bara för att jag har vackra vänner :)


kvällens sista bild blev som alltid -en egobild :)

nu ska jag sova! imorgon ska jag vakna klockan 7 för att göra kaffe, sen ska jag få äran att köra bil i tre timmar! :D
mamma kommer sitta som på nålar i baksätet, men det går så bra så ändå :) Trevlig natt alla läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0