So go ahead and say what you wanna say

publicerat 2010-07-29 klockan 09:38:16

vad är detta?
jag är fylld av en aldeles jättekonstig känsla! Som att allt ska bli bra och att jag är glad för ingenting? Jättekonstigt med tanke på att det pissregnar ute, jag har ont i ryggen, jag ska spendera dagen med att isolera vinden borta på huset och att alla smålänningar i hela växjöområdet ska till Emmaboda. Eller det kanske är just det? Ha hela Växjö för mig själv? :) hehe.
Kanske är tanken av förändring. Att skolan snart börjar. Att jag borde ta och färga mitt hår lite grann (slinga det).. Att jag borde sy färdigt klänningen. Det var ett jädra helvetesgöra med mina tuttar. Den passar inte, så jag måste drapera lite grann. Får se hur det blir.

Det kanske faktiskt är regnet som fick mig sånhär? Igår kväll cyklade jag ut till norremark med pappa för att handla mat, sen cyklade jag vidare till huset för att hämta mangold. För er som inte vet vart jag bor: Detta var en gigantisk omväg, i pissregn dessutom. Så när jag kom hem igår var jag blöt som.. en fisk. Men jag var inte ledsen. Har hört att regn är bra för en. Så klämde i lite balsam i håret och gick till sängs!
Och nu sitter jag här. Glad. Belåten. Nöjd. På ett konstigt sätt. Säkert lugnet före stormen, typ. Jag kommer förmodligen få en skitdag, det brukar det bli när den börjar såhär :( Men vi får helt enkelt hålla tummarna för mig, right?

Nämen jösses vad långt detta inlägget blev. Puss på er som orkade läsa♥
Nu ska jag gå och packa ner en polotröja och mjukisbyxor för att bege mig bort till isoleringen! Jipey.
hörs senare, love u !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att du är med! Meddelar när finalisterna dyker upp ikväll:D

2010-07-29 @ 09:40:45
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0