Someday i'm gonna be free

publicerat 2010-07-21 klockan 09:37:54


Tangled: filmen om Rapunzel. Har premiär i USA den 10 November
Törnrosa, Askungen och Snövit är alla princessor som fått en disneyfilm om sitt liv. Nu är det dax för Rapunzel! Till skillnad från de övriga prinsessorna så kommer denna historia inte riktigt utspela sig som den gör i boken, så vi får se hur det blir! spännande :) Den har premiär den 10:e November i USA, fast så sent som den 4 Februari i Norge. Hittar ingen information om utsläppsdatumet i Sverige, så det återstår att se. Du kan läsa mer på IMDB.

Rapunzel var min favoritprinsessa när jag var liten, önskade att jag också hade sådant långt hår :)
Vem var er favoritprinsessa när ni var liten? (om ni nu hade någon.. ) ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ååh vad kul! längtar

Min favorit var Askungen ;)

2010-07-21 @ 22:17:29
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0