You may try to ignore that it means more than that.

publicerat 2010-07-31 klockan 02:33:06

00.20

tjugo minuter över tolv.

då lade jag mig i sängen i hopp av en god natts sömn. Saker och ting blir aldrig som man önskar. Två timmar senare: jag är fortfarande vaken. Men iaf inte kissnödig. Längre. Två gånger har jag besökt toan för er som undrar. Det är två gånger för mycket! Jag har även sorterat lite smycken och nålat färdigt klänningen, så när jag vaknar imorgon bitti är det bara att sätta igång symaskinen och en kvart senare ska den vara färdig! :)
saken är den att jag inte kan somna. Jag vet inte vad jag ska göra. Får väl fortsätta att stirra in i mörkret och tänka på saker som inte ger mig mardrömmar.. Måste dock byta ställning för jag börjar få ont i min axel :( Hoppas verkligen att ni har det bättre än mig ikväll! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0