5 secrets of a very secret geek.

publicerat 2010-06-17 klockan 16:20:13




1. jag tycker inte om svart kaffe. Jag hatar kaffe med socker i.
2. jag blir arg på pappa när han matar sally med popcorn och dylikt fast jag matar egentligen också sally .. fast i smyg.
3. jag gillar blodpudding. (och DÄR förlorade jag alla mina läsare) Har alltid gjort det, har ett minne från förskola till och med :)
4. jag gillar mina bröst. om jag är riktigt uttråkad kan jag komma på mig själv tafsandes till och med :O
5. när jag blir stor vill jag bli hemmafru. Inte som de på wisteria lane, eller som de i hollywood, utan bara få ta hand om mina barn, sy kläder åt dem och ägna mig åt trädgårdsarbete. Den drömmen blir nog sann när jag blir pensionär.

1 secret of a very secret dog:

Sally tycker inte om kaffe, alls. varken med eller utan socker och mjölk i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0