drop it like it's hot

publicerat 2010-06-24 klockan 09:21:34


jag och mamma på gotland för två år sen
mamma drog av mig kläderna utan att jag hade så mycket att säga om saken
min syster som satt brevid sket i att hjälpa(rädda) mig utan fotograferade hela händelsen i stället

jahapp, nu ska man till öland och leta kalksten. Skojskoj. blev väckt av en viss mamma som bankade på dörren och skrek i stort sätt nu åker vi. Så jag vaknar och märker att vi inte alls åker utan väntar på pappa som ska åka och hämta bilen. Oj vad skoj. vad ruuuligt. Fast han kommer nu. så nu ska vi åka. till öland. och leta kalk. IOUU vad riooolett !! :D:D:D ← ironiska smilisar. vi hörs ikväll. Förhoppningsvis så får jag ta några schyssta bilder, har hört att öland ska vara vackert eller så.. och fick dessutom goda nyheterna att jag ska få övningsköra. jag hoppas på hela vägen! :))))) ← ärliga smilisar :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0