i'm putting out fire with gasoline

publicerat 2010-06-12 klockan 22:10:00




jag gillar när jag lyckas få dagen efter såhär ..lixom inte så bakfull med huvudvärk eller så. Jag har inte behövt göra ett skit, bara suttit och kollat på filmer och ätit ostringar hela dagen :D sån tjockis jag är :) de filmer jag sett hittills är Alice i underlandet, Calle och chokladfabriken, Inglorious bastards och The curious case of Benjamin Buttons. Lite av en prinsessas dag bok hittade också sig in i listan :) haha känns lite som att jag försöker kompensera med alla de dagar jag varit så dålig på att uppdatera senaste tiden ? hur många inlägg har jag inte publicerat idag lixom? haha. sån tönt jag är. men det får jag väl leva med.

men en sak som jag kom på nu på eftermiddagen:

Jag tror att alla andra är fullare än mig

då jag är full.


jag vet inte varför, det bara blir så. hihi. fult. får sluta upp med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0