Just like a prayer i'll take you there

publicerat 2010-06-19 klockan 10:40:21


dag 1 avklarad :)
jag hämtade upp sanja på stan klockan tolv. Sen gick vi hem, sen tillbaka till stan igen för att köpa biljett hem x) jag hann även visa henne hela stan vilket inte tog så lång tid(det är ju växjö vi pratar om!) Och vi hann till och med hyra två filmer och ett besök på ica innan vi begav oss hemåt. När vi gjort pastasallad tar vi och cyklar ut till huset :) vi grillar och myser lite innan vi cyklar tillbaka och ser på ena filmen vi hyrde.. Någon där Jennifer Aniston har sex med samma gubbe som sin mamma och mormor har gjort det med. Usch. Sen såg vi på HSM eftersom sanja aldrig sett dem ;o idag ska vi se tvåan och trean.. Vi kommer nog inte att göra så mycket mer än att glo på tv, men det gör mig inte så mycket ^^ sådär! Nu har ni fått lite uppdatering va? Känns så dumt att blogga när sanja ser på, så jag passar på när hon sover :) men jag ska försöka att inte glömma bort er totalt, ;) nu ska jag göra frukost! Vi hörs imorn eller så.. PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0