tell them that it's human nature

publicerat 2010-06-13 klockan 16:19:24



jag är jävligt okreativ för tillfället och svarar på denna sommarlista istället :)

Sommarlistan - Kopiera och svara!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Vartsomhelst förutom växjö. Om det sen är Uråsa eller Malmö spelar ingen större roll, bara där finns vänner, värme och sprit. :)

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Börjar med att vakna upp, helst inte ensam, sen ska man direkt ut i solen och inte göra ett piss.
När kvällen kommer ska man grilla med kompisar och öl.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- färdigmarinerad fläskfilé från scan

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Inga planer, och så ska den hållas. Eventuellt tre dagars arbete i malmö, annars så ska jag ta dagarna som de kommer !

5. Dina bästa sommarfärger?
- svart.
nej jag skojjar ju bara, gud så råålig jag är!! Alla färger förutom vitt och svart. Vitt är okej om de blandas med andra färger, annars blir det så tråkigt eftersom alla studenter använder slut på den färgen jue!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Att folk tycker att vädret är antingen för varmt eller för kallt. Kallt kan vintern få, men gnäll för fan inte över värmen!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Hamburgö. fan vad jag saknar det stället.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet ♥

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
den mörkaste chokladigaste glassen.

10. Vart går din drömsemester?
- till en älskares famn. höhö
nej jag vet inte, har så dålig fantasi. Jag reser ju typ aldrig? trivs ärligt talat i Sverige om vädret är som det var förra året :)

Kommentarer
Postat av: Sweet kaylee

va kul att du gillade listan! kul o läsa vad andra svarar :)

2010-06-14 @ 09:16:37
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0