we're half way there

publicerat 2010-06-21 klockan 15:12:44


TOY STORY 3 IS AWESOME!!

Jättelänge sen jag såg ettan och tvåan, så idag, så klickade jag mig in på min favoritstreamingsida. Där stod det Toy Story 3 med stora bokstäver. klickade mig självklart in där och börjar se på filmen. Förväntningar? Tjaa, att det skulle vara någon uppföljare då filmproducenterna fått idétorka. Vad fick jag se? Att filmen var så jädra sjukt bra att det inte fanns! :)) jag grät till och med i slutet :') För er som tänker vänta tills det blir lagligt att se filmen så kommer den ut på biograferna i Sverige den 27:e augusti ! Ni som inte orkar vänta kan klicka här i stället så kommer ni direkt till filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0