badipopba dipadopba domdom dettidomdom

publicerat 2010-03-19 klockan 07:11:50



Vilken frukt åt du senast?
räknas frukten i yoghurten?
Hur ofta äter du plockgodis? varje lördag :)
Vilket djur hade du varit, om du fick välja? lejonhane. fatta gött att bara ligga och gassa i solen? :D
Tror du att du kommer att få leva ett till liv? nope
Är du värd mer än andra människor? nej ..
Vilken familjemedlem står dig närmast? bror.
Vilket barnprogram är roligast? ser ju inte på barnprogram längre :( men jag brukade tycka om sailor moon?
Har du varit på en gayklubb? nope.
Äter du kanterna på brödskivan? ja.
Är du vegetarian/vegan? fy helvete nej. KÖTT <3
Har du en egen lägenhet? nope :/
Vilken kamera har du? en casio och mammas canon.
Vad har du valt för bild här uppe? min hund
Vad vill du bli kallad? Lisa?
Vad hade du hetat, om du fått välja? jag trivs faktiskt bra som Lisa :P
Om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? svarade precis på att jag inte skulle återfödas?
Vad gör du just nu, i denna sekund? dricker kallt kaffe och funderar över om jag ska gå till skolan eller inte..
Vilka sidor och program är du inne på just nu? msn, diverse bloggar..
Hur många timmar sov du inatt? 8 :(
Vilken tid gick du upp imorse? 06.20
Hur många har du på msn? 150 typ
Hur många tjejer/ respektive killar? ?
Hur många blommor har du i ditt fönster? 3
Vattnar du dem själv? njaaeeehh...
Te eller kaffe? kaffäääääää<3
Laddar du ner film/musik olagligt? nope.. typ
Eller lyssnar du via spotify? mer så ja :P
Är du inne på msn? typ alltid, även då jag inte är vid datorn..
Vad har du för påslakan? rosa med röda läppar :$
Vart är du just nu? i mitt rum
Sitter du på en stol från ikea? nej.
Tuggar du på något, isåfall vad? typ min tunga
När städade du ditt rum senast? ..en månad sen kanske?
När träffade du din morfar senast? förra helgen :)
Har du nån sjukdom? aningen förskyld
Vad händer i höst? fortsätter plugga (3-an!!woohooo<3)
Vad är du i stjärntecken? fäsk
Vilken film såg du på bio senast? haha kommer inte änns ihåg? xD
Rött och svart eller vitt och grönt? vitt o grönt
Frukt eller godis? öööh GODIS? <3
Vad äter du till frukost? en macka med skinka och ett glas yoghurt.
Vilken typ av film gillar du? bra filmer
Och vilken gillar du inte? dokumentärer typ
Vilka är dina favoritlåtar just nu? oj då. vet inte? i wanna know what love is
Om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? abort
Brukar du tejpa över din mun? inte längre, mamma har sagt att det inte var så bra att göra det..
Var du på dreamhack? HAHAHA
Hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? har inga just nu
Hur ser dina underkläder ut? har inga just nu :$ sitter här i morgonrocken juue :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0