but it was all pretend

publicerat 2010-03-03 klockan 17:35:12



så härlig dag! vädret gör så mycket mer än vad man tror... idag har det varit strålande sol hela dagen och ändå inte jättekallt ..hela dagen iaf... och mitt humör har varit mer eller mindre lika strålande ^^ Fisken i skolan var äcklig.. eller ah. den såg äcklig ut i alla fall, så det blev pizza på Palermo istället :) Jävla tur att man har så schyssta lärare som lånar en pengar så att man får råd! Det skulle nog inte hända på så många andra skolor än VFG :P Sen kom i stort sätt resten av skolan dit också (fast de fick betala själva)! och det blev supermysigt:) om man bortser från den äckligaste gubbe jag sett på ..någonsin.
Han åt en pizza med mycket sås. Såsen rann ner för hans orakade kinder. Han torkade inte bort det. När han var färdig rapade han högt. Inte nog med det: Han satt och flirtade öppet med Emma. Hemsk var ordet.
sen jag kom hem har jag pluggat fysik eftersom jag har fysikprov imorn... Jag hoppas att jag klarar det, annars får jag bara G i slutbetyget, vilket INTE är okej på något hörn! Så det blir att plugga på för min del!
Fick precis höra att vi ska äta pizza igen ikväll :P efter mycket om och men så beställde jag trots allt en kebabrulle, att äta pizza två gånger på en dag känns för mycket lixom..
så till lunch blev det kebabpizza och nu blir det en rulle xD hihi
ha en trevlig onsdagskväll!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0