cry for me cry for me, you said you'd die for me

publicerat 2010-03-25 klockan 20:04:37

jag har den finaste pappan i världen♥ När jag fyllde år fick jag SE Aino av han och mamma i present och en resa till min syster i fjället :) det pinsamma är, och jag har inte sagt detta till många eftersom jag skäms så jävla mycket över det, att jag tappade bort eller blev bestulen på min mobil under tågresan hem :'$ fatta vad mycket jag skämdes, och gör fortfarande. Jag lyckades hålla kvar mobilen en vecka.. Nu har det gått en månad utan att jag har hört något från sj hittegods eller polisen osv.. jag gav upp hoppet för en vecka sen typ, och sa till pappa att jag skulle köpa en ny liten tattarmobil på netonnet nu när vi ska till malmö i morgon.. Så idag när vi var i huset, så visade pappa mig sin mobil .. det ringde till mitt nummer, och så plötsligt så hördes en ringsignal från pappas väska, och där i låg en låda som jag så väl kände igen ..pappa hade köpt en ny Aino till mig ;o jag blev aldeles stum och bara tittade på den. Jag trodde att han skämtade. Men inte, däri låg en telefon, precis likadan som den jag hade innan (fast utan alla foton och musik som jag hade i den förra) och väntade på att värmas av min hand. jag höll på att gråta, trodde aldrig att pappa skulle våga lägg pengar på något dyrare än femhundralappen och ge till mig :O men där var den. Min nya mobil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0