du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig tar slut

publicerat 2010-03-25 klockan 16:27:07


vårt totalt osymmetriska hus || mamma pappa och sally

jag är ej road

vitsippor :O

jag drog bort en stor färgflaga.. därunder fanns en stackars liten nyckelpigefamilj

jag gillade inte att sally sprang runt på alla grannars tomter så jag satte fast henne vid en stolpe.
det gillade inte sally

en flaska väldigt god smultonläsk ♥

en trött pappa :)


detta var bilderna från gårdagen ! nu ska jag palla mig ut dit igen och grilla kyllingakyd(eller hur var det måns?) och äta risonisallad ! gudomlig kombination <3
en redovisning av dagen kommer senare idag, lovar! dock utan bilder då kameran glömdes hemma :( puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0