hit me baby one more time

publicerat 2010-03-19 klockan 06:50:00

vaknade kl. 6.20 av mig själv :O väldigt sjukt.. men jag stannade kvar i sängen och tänkte lite.. tillslut satte jag mig upp i sängen.. såg på fåglarna som bor i rännan till grannhuset, och de är så söta! en tog upp ett blad från rännan och kastade ner det på marken, varför vet jag inte, men det var iaf rogivande♥
nu sitter jag tillslut vid datorn, som med alla andra mornar.. lite surt att jag vaknade såhär tidigt då man börjar klockan elva? menmen.. jag får ju ta och leva med detta och använda tiden till att plugga.. kanske till och med blir så illa att jag beger mig till skolan för att göra så. Jag vet nämligen inte hur man skriver ett Pm som ska vara inlämnat om typ tre timamr :( nu ska jag i alla fall äta frukost, det är ju en bra start på dagen! Puss på er (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0