hit me with an encore

publicerat 2010-03-12 klockan 10:22:40


sally var glad över att pappa mötte oss i folkets park :P // fönstret till vardagsrummet och fönstret till mitt rum

taket ovanför mitt rum

jag står uppe på vinden, ovanför badrummet

mamma grillar hamburgare

sjukt goda hamburgare!

före

efter

bilderna är från igårkväll då vi var borta i huset :) vi grillade lite, sen gick vi upp på vinden och kollade upp hurdant det skulle bli om man skulle ta bort taket inne hos mig. Eftersom man var tvungen att flytta upp isolering (30cm!) i taket så skulle det inte bli mycket plats kvar att leva på senare :/ så min dröm gick typ i spillror, menmen.  Pappa säger att vi ska fortsätta spekulera och bara för att man inte kan bo där betyder inte det att man inte kan öppna upp taket och göra ett luftigare rum :)

Kommentarer
Postat av: Eveline

haha ser jag rätt eller är det en stege mellan fönstrena? tänkt att man ska klättra utanför huset istället för att ta trappor eller? ;P

2010-03-12 @ 17:10:42
URL: http://mondoblog.se/evelines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0