hjärtinfarkt, det är lätt att man blir stressad

publicerat 2010-03-22 klockan 18:27:15






lyckan är gjord.
♥ peanut butter cookie dough! ♥

hur bra får en dag sluta egentligen? en kompensation för den otroligt kassa helgen jag precis plågades igenom ? ^^ Jag fick tydligen MVG på svenska-redovisningen jag gjorde idag :O *yääy* känner mig SÅ sjukt stolt över mig själv, eftersom jag är född VG-människa :P att pappa sedan kommer hem med b&j pbcd gör ju knappast dagen sämre! herregud vad glad jag blev, satt och skrek för mig själv en stund innan pappa bad mig hålla käften. Nu sitter jag här och försöker att inte äta upp glassen. SHIEET VAD GOD!! ...om man gillar jordnöts smör alltså ! hihi vilket jag truuuuely gör :)<3 lätt värd att prövas om ni inte gjort det än! :)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0