i better read between the lines

publicerat 2010-03-08 klockan 22:25:53


gammal bild

jävla pissdag.
alla har hackat på mig non-stop sen jag gick in genom entrén till skolan imorse. Wilson Morales slog mig med en högskole-katalog som vår vaktis gav oss, trots att vi inte går i trean. Sen tvingade Wilson mig att krama honom :( Det fortsatte i matsalen där Wilson, Måns och Carl trängde ute mig, så jag fick stå sist i kön, fastän jag stod först. Och när vi skulle sitta ner vid ett bord så fanns det ingen stol till mig! Det värsta var när jag ville ha en av majas morötter, och wilson tog och slickade på alla innan han gav mig dem.. INTE OK!
Inte slutade det där heller. Carl berättade att han ljugit för mig i typ ett halvår om att Ellinor var hans syster. Där ser man vilka vänner man hade! Sist men inte minst så har mamma satt sig på tvären då det gäller min idé angående tak-våningen = kommer inte att hända.
nu väntar sängen. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0