i can make your bed rock

publicerat 2010-03-06 klockan 19:31:35


jag i mjukiskläder.. skabb! :O

Anders och Rasmus anklagar mig för att göra snabbkaffe ;O

förlåt att jag är så dålig på att uppdatera,
blir bara så deprimerad av att se min bloggs utséende, men jag är för otektnisk för att göra något åt den så att den blir bra på en gång, men jag försöker så gott jag kan! :)
Cyklade ut till Samarkand i förmiddags och köpte en vattenkokare så att man kan göra kaffe ute i Huset :) där spenderade jag även resten av dagen, kom faktiskt precis hem..
sen blir man anklagad av Anders och Rasmus för att göra snabbkaffe ?  what's up with that? som att inte jag skulle veta kaffe. Är det något jag vet, så är det kaffe. höhö ..♥
nu ska jag tagga upp inför Andra Chansen! Jag hejar på Human Frontier !
Fast inte vidare till esc, där hejar jag först på Manboy, sen Keep On Walking <3
vilken är er favorit ?
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0