i know he watches me

publicerat 2010-03-25 klockan 08:05:33

hann inte skriva något innan jag stack hemifrån, eftersom jag inte visste när jag skulle vara i skolan då vi skulle åka buss ut till värends räddningstjänst och inte ville missa denna. Så  jag var alltså här tio i åtta och fick NU reda på att jag skulle vara här halv nio. Detta är surt:
1. Jag skulle ha hunnit dricka kaffe med pappa
2. Jag skulle hunnit ta med min kamera
3. Jag skulle hunnit ta med fika
4. Jag hade sluppit stressen
5. Jag hade hunnit skriva ett normalt inlägg
6. Jag hade hunnit göra "Dagens Outfit" som inte ser klok ut idag.
→stora kängor, jeans och en vit tröja. Vi får se om jag kan ta ngn bild när jag kommit hem sen. Önska mig i alla fall lycka till nu, jag ska släcka äld (Y) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0