livet är en gåta, du var gåtans svar

publicerat 2010-03-30 klockan 22:53:23


fulaste bilden på mig, vet inte vad fan jag gör med munnen? men hunden är och förblir söt iaf

vem är jag nu för tiden ? jag ser på beverly hills 90210 ! sen när gillar jag dem? ^^ när jag var liten så var jag så arg varje dag eftersom de visade detta istället för ..pokemon och liknande :) och nu sitter jag här, som besatt och ser varje avsnitt och blir arg då lappen "you've watched 72 minutes today, please wait 54 minutes or become a member..." +(
jag är fortfarande aldeles varm i hela ansiktet efter att suttit ute i solen hela dagen, men det var jätteskönt ..då inte vinden kylde.. jag satt ute och läste inredningstidningar och ritade upp mitt rum :) jag tror att jag vet precis hur jag vill ha det, frågan är om pappa vill finansiera det xD ..fast jag borde ha pluggat matte ! vart är all motivation, allt drivande? Jag gör inte ett piss av vad jag skulle göra fast jag tänker "idag ska jag!!" och så blir det aldrig av. så trött på det :O ska se färdigt på beverly hills nu ! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0