och det verkar som solen aldrig når, längre än dit min natalie går

publicerat 2010-03-25 klockan 22:44:23


jag är utmattad! helt slut. inte änns reservenergin finns kvar längre :( ska lägga mig i sängen nu och bara låta alla drömmar falla över mig. Hoppas på en bra dröm i natt! <3 imorn har jag en extra lovdag eftersom jag gjort svenskan redan och inte kan vara med på simningen pga. örhängena. Peter sa att jag fick träna hemma, och jag tror faktiskt att jag för en gångs skull ska göra det. Ska ut och springa när jag vaknar.. så slipper jag skuldkänslor när jag kommer och är onyttig i helgen :P ska ju ner till Malmö :) först ska jag och farmor se Antony Tjeckov´s Måsen, och sen på lördag så ska min faster Gunilla firas !
Förövrigt har dagen idag varit superbra ! Förutom att Dzan & Wilson (och alla andra för den delen) mobbat mig och gett mig pannbiffar i stort sett hela dagen, men jag vet att ni gör pannbiffarna av ren kärlek, så det gör inte så mkt ^^ skolmaten smakade bajs, men efter att smakat Dzans "muslim-mat" så uppskattade jag den jävligt mycket mer ! Kul att WS är så oproffessionella att de betecknar fläskfri mat med "muslim" ist för "-fläsk" eller liknande.. aja. Saften var god. trots att det stod 10 år med samma recept 1995-2005 vilket jag störde mig en aning på ...Så ja, temadagen no2. var super trots Måns's "Jaaaaaah" I O U S C H. Det bästa var ändå avslutningen på Hennings! Sjukt mysigt, och världens bästaste invigning av lovet (för mig då) och att gå hem i solsken var ju obeskrivbart ^^ om det är lika fint imorgon så ska jag sitta ute och räkna matte eller plugga till körkortet. men Nu väntar jag bara på john blund, min älskare om natten♥ Gick precis in till pappa, verkade som att han också fått besök av john, för han låg i sängen med lampan på och tidningen över huvudet ! såg inte klok ut haha

sov så gott, hoppas att ni drömmer sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0