somepeope three dosin roses and that's only way to prove you love them

publicerat 2010-03-12 klockan 14:04:14

hejsan hoppsan! nu springer jag runt som ett fån och packar kläder och massor :) Har laddat ner ljudboken "Slottet" av Kafka som jag ska sitta och lyssna på i bilen upp till mormor och morfar ! Jag längtar faktiskt tills jag kommer upp dit! Har inte träffat morföräldrarna på evigheter, så det kommer att bli jättekul<3 Vi satt igår och disskuterade vilken efterätt vi skulle ha. Pappa ville ha päronpaj, mamma ville ha fruktsallad men jag ville ha vinmarinerade jordgubbar med mascarponekräm. Det ser ut som att jag vann:D jag kan detdär med onyttigheter, det är min nish :D och kaffe♥ just nu sitter jag och dricker kaffe för att jag är så sjukt trött och äter popcorn för att det är så sjukt gott! När jag packat färdigt så måste jag städa mitt rum, det ser nämligen förjävligt ut!

jag är väldigt bra på att inte göra det jag borde.
hittade en väldigt bra new moon på tv-shack :D
klicka här för att se den
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0