through the heartache and pain i guess your love went away

publicerat 2010-03-21 klockan 22:37:01


"Internet Date av Elisabeth Ohlson Wallin"

Herre gud!
trodde aldrig att jag skulle bli färdig med analysen av Kafkas "Slottet", men efter att ha suttit och ordbajsat i snart fem timmar så har jag faktiskt fått fram ett resultat, och jag har till och med skickat in analysen med en och en halv timma till godo! *stolt* :') Jag önska att jag kunde fira med att se en film, men jag är tyvärr aldeles för trött för att göra det. Däremot ska jag läsa igenom morgondagens 5-minuters-föreläsning om internet-dating som kommer att bli så otroligt intressant, bara om jag får in alla orden i huvudet!
Så nu önskar jag er alla god natt, och jag hoppas att ni sover gott! :) PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0