where the darkness is the light

publicerat 2010-03-23 klockan 10:40:29


första bilden blev totalt fiasko, den andra blev tyvärr inte mkt bättre  :$
sjukt skönt att sluta redan vid 9 ! Var dessutom sjukt onödigt att gå på lektionen eftersom det bara var jag och tanja som skulle redovisa om Yoga, vilket tog fem minuter .. stackars alla de andra som skulle skrivit en uppsats och kunde skickat in det via itsan .. väldigt olönt.
men nu väntar jag bara på att pappa ska ringa, så ska vi ta och gå ner till Växjö Nya Trafikskola och anmäla mig (Y) kändes som ett väldigt stabilt val, när jag i morse nästan blev påkörd av en bil just därifrån.. Och så hoppas jag att pappa tänker bjuda på lite mat också :D ..sibylla ligger ju precis utanför (A) *hoppashoppas*
nä nu får jag hitta på något roligare än att bara sitta här! puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0