don't you know pump it up?

publicerat 2010-05-31 klockan 19:29:25

är på så jävla dåligt humör.
När jag kommit hem efter att slutat skolan klockan tolv, har tre uppsatser att skriva och ett fysikprov på torsdag, så ska JAG tvätta? när min bror är ledig 24/7 och "jobbar" en timma per dag borta i huset. Och med "jobbar" menar jag att han sitter och dricker kaffe i tio minuter, jobbar tio, dricker ännu mer kaffe och åker hem tyhp.
och så när jag kommer hem efter en skoldag, då jag har HAFT SEX framför 20 personer (med kläderna på, på skoj alltså, men ändå). Och sen när jag tvättat och pappa kommer hem, så blir han förbannad på mig för att jag glömt hälften av kläderna, men HUR FAAN ska jag kunna hålla reda på alla andras kläder när de sprider ut skiten i hela lägenheten? när för i helvete, glöm det jävla idiothelvete. men den största idioten av alla är ändå min bror som anser att jag ska tvätta, när han själv inte gör ett skit om dagarna, förutom att titta på blocket efter en ny bil, eller nya helljus till pappas bil. Bara knulla dig själv. känner jag då.

skönt att skriva av sin ilska ibland :) ska gå bort till norremark och köpa mig en chokladkaka, sen bara sitta ensam på mitt rum och njuta i sällskapet av en film :D pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. ÅH vad kul =) Jag var på 20årsfest och träffade en massa vänner!

2010-05-31 @ 21:20:40
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0