everybody told me you were leaving

publicerat 2010-05-06 klockan 21:07:37


bajssugen på att bara proppa i mig en massa godis!

Jag hatar att vara sjuk. Hela dagen har varit bajs. Alltifrån en jobbig bror till världens huvudvärk till sockersug. Jag är hur sockerberoende som helst tydligen. Det var ju inte så kul. Men denna gången ska jag inte änns försöka ge upp kaffet. Utan kaffe idag skulle jag utan tvekan ingått en djup depression. Men eftersom jag gjort allt som jag orkat och velatha gjort idag så ska jag ta och lägga mig nu. JA, jag vet att ni tycker att jag lägger mig för tidigt, men såhär är det : JAG HAR INGET LIV, så jag kan lika gärna sova. det är sköönt♥ godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0