fished me from the bottom when i lost my name

publicerat 2010-05-17 klockan 15:31:42



jag är GRRRRYM! jag vet inte om han ljög, vilket är fullt möjligt att han gjorde... men raimo (körskolaläraren) sa att om jag bara kört en gång med pappa (vilket är det jag har) så är jag väldigt duktig, och det kommer nog inte dröja så lång tid innan jag kan ta mitt körkort! gissa om jag är glad? hela dagen har varit aldeles underbar fram tills då jag kom hem och var tvungen att plugga :( bara genomgång på matten, Anns lektioner var som alltid underhållande och sen var dagen slut :) hann självklart sitta och mysa lite i arbetsrummet med <3 Hoppas att ni andra hade en minst lika bra dag som jag hade ♥ nu ska jag ta och lära mig allt det finns att lära sig om Euler och talet e! YIPPEY :D ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0