livet är slut, vill inte leva såhär.

publicerat 2010-05-23 klockan 19:54:08


en bild på min tutte, typ.
förklaring: jag tappade mobilen mitt under fototagning..


sitter och lyssnar på anton & affe. Jag älskade dem sommaren då jag flyttade till vxj. De ger nu fortfarande världens sommarkänslor, alltså precis vad man behöver när man övergett den underbara sommarstaden malmö för äckelväxjö. Jag saknar verkligen att gå in på Espresso House på Västra hamnen . Köpa sig en freezer och gå bort mot titanic för att bara glo ut över havet :') det är sommar. Här i växjöhålan finns inte ens EH :( finns det något som växjö har som inte malmö har? juste, äran att ha minst soldagar och flest klamydiasmittade. Grattis. nä fyfan. Denna sommar ska jag spendera i skåne så mycket jag kan. Kanske hälsa på kusinerna i ystad? så himla mysigt♥ fast man kanske ska ta och hjälpa till att bygga huset i hopp om att man kanske ska få flytta in någon gång innan man flyttar ut igen? ..hehe.. körkortet ska ju dessutom tas. Undrar när ..eller snarare om det kommer att hända. pappa får ju panik så fort vi är ute på vägarna. Det gick ju jättebra de första gångerna. Nu sitter han mer och skriker på mig vilket gör det helt omöjligt för mig att tänka straight. (svensk översättning?) . Jag som hade ett sånt fint inlägg om sommarkänslor, så  blev det världens emo-inlägg :( blääh. jag ska lämna er och min tuttbild nu och se om jag kan hitta på något kreativt i något hörn. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0