rasmussons hälsar på (del 1)

publicerat 2010-05-22 klockan 22:43:24


Dagen börjar med frunch bakom huset :)


jag, min faster Gunilla och min mamma sitter ute och njuter i solskenet


Lykke och Staffan


Alla verkar en aning bittra, men det är bara för att de inte fått i sig morgonens kaffe än jue


sedan begav vi oss till Huset. Johan gav det tummen upp x) Lykke är måttligt road ^^


Imponerande "kök" va...?


sen skulle alla "män" beundra en gammal bil..


Växjö runt -> linnéträdgården


Supersöt ankunge♥


Magnus förstör min bild -.-


mamma pekar, alla lyssnar


gruppbild : mamma fotar


gruppbild : jag fotar


Sen begav vi oss till Tantens kafé eller något.. jag tog morotsmuffinsen längst ner till höger :)


mamma och en massa gott:)


mig och min gigantiska rumpa. Magnus har ont i ryggen och staffan retas med Lykke


I en ruin


I samma ruin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0