stop calling stop calling i don't wanna think anymore

publicerat 2010-05-10 klockan 20:54:07




morfars lada hade förfallit av all snö som föll i vintras, så nu ska han riva den och bygga upp den igen^^


svampletning


morfar hittade snabbt sin plats på en liten stubbe


jag hittade första och största svampstället!! *stolt*


pappa hittade skägglav xD


även min lilla storebror hittade några svampisar


sen var det bara till att rensa dem...


sen fick man besök av kusinerna ! (deras far som berättar något väldigt intressant på bilden)


the possy





nog den töntigaste bilden som tagits på mig i år, men det bjuder jag på!!


jag hittar stenar i vattnet! jag ska lägga ut bilder på stenarna när jag tagit dem ;)


otroligt konstnärlig bild som min bror har tagit på ett trähjul. åhh vad han är stolt över denna bild, man kan ju förstå varför...

ännu en vacker bild som min käre bror tagit..... HAHAHA

det var alla från denna resan! hoppas ni njöt lite grann av att se dem i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0