sunday morning, rain is falling

publicerat 2010-05-30 klockan 09:59:30

glad mors dag, alla ni mammor där ute!! :)
(detta är snarare en påminnelse till er som glömt mors dag än en gratulation)


jag och min mest älskade mamma ♥

Vaknade så tidigt att klockan inte hade slagit 8 än! Hade de mest bisarra drömmarna.. men jag gick i alla fall upp, och skrev färdigt loggboken om ett egenträningsarbete som skulle varit inlämnat för sådär fem månader sen. hehe. men det är inlämnat nu i alla fall! nöjd.
Har faktiskt precis bakat en tårta (inte gjort i ordning, utan BAKAT! inga konstgjorda tårtbottnar här inte!) som nu står och svalnar på spisen . när den svalnat så ska jag ta och dekorera den ! bilder kommer aldeles säkert ut senare :) puss! <3

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Tyvärr är det den första som jag saknar underdel till!

Allt bra med dig?

2010-05-30 @ 17:45:11
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Super här med =) Gjort något kul i helgen?

2010-05-30 @ 20:12:20
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0