then i saw her face, now i'm a believer

publicerat 2010-05-26 klockan 15:06:14


nationella provet som jag gjorde igår gick tydligen åt helvete fastän jag la in hela min själ i den. jahapp. någon gång ska ju vara den första att få ett G i slutbetyget, men det sved ju lite. men ett ord som fyller upp mig nu är äntligen. Äntligen får jag ha tid åt mig själv för en gångs skull. Vi ska ha ngt medicinarbete i medicinsk grundkurs, och självklart fysikprovet nästa vecka, men det är ju en baggis. Men äntligen kan jag får vara kreativ igen. Jag hatar att jag valde naturlinjen i det syfte att det inte finns något eget skapande wse. Lite grann i estetisk verksamhet, men hur kul är det att fylla i små hål med olika färger då? Näe, nu ska jag ta och bli kreativ hela eftermiddagen, och hela morgondagen om det är dåligt väder :D på det sättet är det ganska soft med vollyboll på skoltid. Jag hejar på er, spnv, men om det är kasst väder så får ni räkna med att jag sitter och syr eller gör halsband eller what efver ;)


Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack hördedudu :) de är bara att göra en knut framtill, superenkelt! vida den så baksidan är fram och sen knyta den bara :) åh tack!! kram

2010-05-26 @ 17:51:00
URL: http://ANGELICABLICK.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0