you'll be in my heart

publicerat 2010-05-22 klockan 09:24:52



ni har alla säkert inte undgått att min bror är här och besöker på.. Den själva grejen med min bror är att han är så enormt jobbig i stort alltid. Alltid när han är med mig i alla fall. När han är med vår andra syster är han som en helt annan man. Snäll, omtänksam, artig. Här sitter han och fiser under reklamerna, retas och slåss, och sen blir HAN ledsen och skriker att jag ska sluta så fort jag ger igen -vad fan är det då lixom? pussy.
Så nu tänker ni säkert att det inte är så farligt, att det är bara syskonkärlek. Men så är inte fallet, för jag skulle kunna döda honom för att han är så extremt jobbig. men jag kan inte döda honom, det är det som är problemet. Och det är inte för att han är min bror som hindrar mig, utan det är för att han alltid får mig att skratta när jag är sur på honom :( helt hopplöst att vara arg på någon som alltid får en att le! Bara genom att tänka på det sitter jag här och flinar som en idiot. Jävla staffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0