du säger att kärleken aldrig har tid för dig

publicerat 2010-11-08 klockan 13:54:01


dögammal bild från då vi träffade sally för första gången knutby

Staffan tvingade mig att klippa sally, så det är vad jag gör just nu. Eller gjorde. Sally tycker tydligen inte alls att det är kul att bli klippt och hoppade ner från bordet. Urfånigt eftersom bara hälften av hon är klippt och hon ser inte klok ut.
Så detta är vad jag gör sista dagen av frihet. Snart måste jag gå ner och tvätta också :'( usch. Och så tänkte jag rensa lite i datorn och ta bort onödiga bilder och videor som bara tar upp plats. Sånt som jag nästan alltid gör sista dagen av lovet. Nyttigheter som man aldrig annars har tid för. NU: Back 2 work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0