he was allways there to help her she allways belonged to someone else

publicerat 2010-11-23 klockan 08:36:42



vilken konstnär jag var när jag var yngre! ser ni?
gjordes på gården till huset jag bodde i för några år sen i Malmö :)
*saknad*

buhrr! Det är snöstorm ute typ och jag vill inte till skolan. skulle varit där för en halvtimma sen, men pappa väckte mig halv åtta, och då var det försent för att göras i ordning i tid. Det skumma är att jag precis innan jag vaknade så drömde jag att jag kom i tid till Elins mattelektion! haha, hela världen förändrades bara för att jag gjorde det.. underlig dröm ^^ Det skulle blivit första tisdagsmorgonen i världen jag faktiskt skulle kommit i tid till.
men sen så vaknade jag upp i verkliga livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0