how long can we look at each other without a battle

publicerat 2010-11-22 klockan 22:47:17



glömde att säga att jag köpte biljetter till studentfesten idag! har nog inte taggat så mycket inför en fest så mycket som jag gjort med denna, asnajs var ordet. Ungen på bilden är min största inspiration. Ska också sätta bajskorvar på mitt huvud.... NOT. Jag har en annan bild på en ännu sötare tös.. någonstans. men henne tar vi fram senare i veckan. lite spänning ska det ändå finnas 8-)

Skulle skrivit en laborationsrapport till biotekniken idag, men all energi gick åt för att göra samhällsprovet. dumt eftersom det ändå gick käpprätt åt helvetet :( allt är Dianas fel, önskar att vi hade haft Malin istället. eller en längre lektion. Vilket som hade fungerat bättre! Min bror som skulle åkt iväg till huvudstaden kom tillbaka efter en timme då det inte gick så bra att köra bil i snöstorm. Satt och tröståt chips och dip med flickvännen när jag kom upp från tvättstugan. Då roffade jag åt mig smasket och gick för att blogga lite. Känns som en stund sen jag skrev något som inte var helt deppigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0