I see you driving around town with the girl I love and i'm like "fuck you"

publicerat 2010-11-18 klockan 19:06:36



Åh, shortsen var precis som jag ville att de skulle vara♥
nu gäller det bara att få ner mina lår till en storlek där det är okej att ha på sig dem ^^ haha
ska skriva lite labbrapport, dricka lite varm choklad, plugga lite samhälle och se lite Sailor Moon. mest det sista.
Blev totalt utmobbad när jag sa att det var med henne jag spenderade gårdagen. mer utmobbad än vanligt menar jag...
men det gör inte så mycket, det är de som inte ser på det som går miste om något och inte jag :D nä, nu åter till arbetet! ciao

Kommentarer
Postat av: guevacci

hehe okej ;P kollar vampire diaries nu, sen plugga -.- hoppas allt bra denna torsdag kväll :)

2010-11-18 @ 20:33:46
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0