i think i need a new town, and leave this old behind

publicerat 2010-11-05 klockan 22:31:35



örhängen från JC, drömringen är från GINA TRICOT. fast den finns inte kvar (i vxj iaf) för jag norpade den sista
*MOHAHHAAHA + lillfinger mot underläppen*
jag svimmade nästan när jag såg den. Så jävla perfekt! Något som däremot finns på deras webshop är samma fjäderörhängen som i butik fast med blåa (och mycket finare) fjädrar ^^
Tyvärr har jag bara 500 kronor kvar på mitt konto nu när jag betalat alla skolkläder och studentmössa! ackackack. shoppingförbud i 3 veckor. hur ska jag klara mig? :'( fast jag köpte ju faktiskt en klänning också.. men den får ni se någon annan gång, på mig ;) just nu gäller det chips och dip framför tvn. de ä najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0